20 Temmuz 2012 Cuma

Mübarek Ramazanlar ve Cumalar .. Dualarınızı eksik etmeyiniz..


10 comments

Adsız
20 Temmuz 2012 13:57

Hayırlı Cumalar ve Ramazanlar Cenebı ALLAH inşaallah mazlumların ve mağdurların yanında olacaktır.Şu mübarek günlerde hakları gasp edilen bizler,Rabbimden bizler için ne hayırlısıysa o olsun diyoruz.Bizleri böyle mağdur edenlerde Hakkın huzuruna çıkarken bizlerin haklarını almış olarak çıkmazlar inşaallah.Değilse mazlumun bedduasından ALLAH korusun.

Adsız
20 Temmuz 2012 14:13

Ben 2009 yılında görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavıyla ilçe müdürü olamaya hak kazandım ilçe müdürü olabilmem için doğuda 2yıl görev yapmam gerektiği söylendi ve bende bütün hayatımı geride bırakıp memleketimizin bir ucundan ta diğer ucuna gitti ve ve 2011 yılında doğu hizmetim bitti ve geri dönmek için dilekçe verdim ama malesef benden sonra doğuya gelen arkadaşlarım geri döndükleri halde ben dönemedim ve aynı yıl ağustos ayında çıkan kanun hükmünde kararnameyle araştımacı yapıldım. Tam bir yıldır atanacakmıyım, atanmayacakmıyım diye bekliyorum atanmaktan vaz geçtim geride dönemiyorum aynı konumda olan bazı arkadaşlarımızı tekrar eski kadrolarına atadılar onların fazlası bizim eksiğimiz neydi bilemiyorum maddi manevi çok kaybım oldu bana buzulümü yapanlara hakkımı helal etmiyorum yarın yemi mahşerde hesap gününde davacı olacağım

Adsız
20 Temmuz 2012 14:16

bu arada hakkınızı helal edin o kadar doluyumki tüm mağdur arkadaşarımın Ramazanı Şeriflerini tebrik ediyor bu Ramazanın hepimize adalet getirmesini temenni ediyorum saygılar selam ve dua ile Allaha emanet olun

21 Temmuz 2012 23:13

siz bu kafayla giderseniz sizlere araştırmacılık bile çok,hakkımı helal etmiyorum diyeceğine bir dahaki seçime oyumu vermeyeceğim,sizlere yalakalık yapmayacağım desene be kardeşim.Yinede beğenmediğiniz o CHP sizin hakkınızı arıyor ve konuyu anayasa mahkemesine taşıdı. eğer bu kafa yapınızla müdür olarak geri dönecekseniz dönmeyin daha iyidir. biliyorumki aynı göreve yine verilseniz bu hükümetin yalakalığını yapacaksınız.adam olun biraz adam,dik durun ve omurgalı olun.dernekleşelim ve hakkımızı söke söke alalım,meydanlarda bu zulme son diye haykıralım.ilk seçimlerde de bunlara oyumuzu vermeyelim.yoksa çoook sırtımıza binerler sizin gibiler sayesinde.kusura bakmayın ama söylediklerim doğru.bu hükümet ekmeğimizi maaşımızı elimizden aldı,hala ona oy vermeye can atan arkadaşlar var.uyanın artık lütfen...

Adsız
23 Temmuz 2012 09:49

Daha önce hiçbir sol partiye oy vermedim vermeyi de hiç düşünmedim,
Şu anda düşündüğüm kadar bizden olan mı bizi mağdur eden mi zalimin yanında olamam

Adsız
23 Temmuz 2012 15:24

Meclis Teşkilat yasasında yapmış olduğu değişiklikle hizmetli maaşı 3 bin 87 tl oldu.bizler ise maddi ve manevi olarak yok edilmeye mahkum edildik.ALLLAH'ım sen büyüksün.

Adsız
24 Temmuz 2012 23:13

sporcoxx araştırmacı arkadaşım seni bu yazından ötürü tebrik ediyorum.bu kaderci araştırmacı arkadaşlarla bir şey olacağını zannetmiyorum.bu kaderci arkadaşların sendikaları değilmi şube başkanlarını Şube müdürü,ve müdür ayrdımcısı olarak atanmalarını sağlayanlar diğer yorumlara bakıyorum ve hayret ediyorum.

Mücadeleci
26 Temmuz 2012 13:35

sporxx arkadaşımız tümüyle katılıyorum. Unutmayın ki özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir. Bize bu zulmü bilerek planlayarak büyük bir zevkle yapanların gerçek yüzünü her fırsatta sözünüzün geçtiği herkese anlatın. Herkesin gerçekleri görmesini sağlayın. Bu ülkede Kanunsuz KHK yapılıyor ve kimse sesini çıkaramıyor.

Adsız
28 Temmuz 2012 01:34

araştırmacı arkadaşlar dernek kurulum çalışmaları ne aşamada merkezde görev yapan arkadaşlar buna öncülük edip butun illerle irtibata geçelim ve ankarada bir toplantı yapalım saygılar

Adsız
2 Ağustos 2012 09:20

Sporcuxx Arkadaş ,
Chp Anayasa Mahkemesine verdide ne oldu?
Hiç Mecliste bu konuları dile getirdimi veya getirecekmi?.
Amacım Flan parti iyi diğerleri kötü vbg demek değil,
Biz Araştırmacılar
Siyaset üstü olacak ve hiç bir partiye angaje olmayacak bir dernek kurmalı ve sorunlarımızı
kapı kapı gezerek anlatmalıyız.
Araştırmacı (ö) ler olarak 2 yılı aşkın uğraşmamıza rağmen malasef dernek kurulamadı.
Dernek kurulmayınca Komisyonları, Miletvekillerini Diğer STK ları fert olarak Ziyaretiniz yetersiz kalıyor,
son olarak Dernekten başka yol yoktur diyorum....

Yorum Gönder