10 Temmuz 2012 Salı

Araştırmacılar Derneğimiz Kuruluyor




Dernek Kuruluş Çalışmaları başlıklı haberimizin üzerinden yaklaşık dört ay geçti. 


Bu geçen zaman diliminde taşların yerine oturmasını bekledik. 


Canı gönülden destek olanların sadece uzaktan desteklemesini değil, yanımızda olmalarını bekledik.


Taşlar yerine oturmaya başladı. Bazı mağdurlar mağduriyetlerini ancak anlayabildi.

Gittiğimiz kapılarda zaman zaman tüzel bir kişiliğimizin olmamasının eksikliğini hissettik

Artık zamanı geldi.

Tüm Araştırmacıların ARMA'sı olacak bir derneğin kuruluş çalışmaları başladı. Tüzük ve Dernek ismi şekillenmeye başladı.

Ama istiyoruz ki, Bu derneğin kurucular kurulunda her bakanlıktan gayretli, istekli birer temsilci olsun ve kurucularında dernek merkezinin yer alacağı Ankara'da çalışan arkadaşlarımızdan olsun.


Ben de varım diyen arkadaşlar lütfen e-posta ile bize ulaşşınlar.

Kuruluş Aşamasında olan derneğimiz ile Araştırmacıların özlük haklarının düzeltilmesi yönünde çalışmalar yapmak temel hedef olmakla birlikte, Araştırmacı Ünvanı taşıyanların iş tanımları, Araştırmacılara uygulanan mobbing ile mücadele gibi konularda ön planda tutulacaktır.

Artık beklemeye tahamülümüz kalmadı.

Ya BİR olup var olacağız ya da .....


8 comments

Mersinli
11 Temmuz 2012 10:46

662 KHK Mağduru olan bir kişi olarak bu çalışmanızı canı gönülden destekliyorum.Allah yar ve yardımcımız olsun.

Adsız
11 Temmuz 2012 14:44

araştırmacı derneğine üye olmak istiyorum.

Adsız
11 Temmuz 2012 15:17

Değerli arkadaşlar,
Bizler mali ve sosyal hakları ellerinden alınarak, maddi ve manevi haksızlığa maruz kalmış insanlar olarak maalesef eli kolu bağlı oturmuş olup bitenleri seyrediyoruz. Bugün itibariyle iktidara sahip olan ve bu haksızlığı bize reva gören büyüklerimizin karşısında aciz ve güçsüzüz. Ama onlar da unutmasınlar ki onlardan büyük ALLAH (cc) var. ALLAH kendisine inansın inanmasın her mazlumun yanında, zalimin karşısındadır. Ben aynı ortak kaderi paylaştığım arkadaşlarım gibi haksızlığa uğramış, mali hakları ve statüsü elinden alınmış, çoluk çocuğunun nafakası kesilmiş, acaba bu yaptığımız iş bu insanlara sıkıntı yaratırmı diye düşünme zahmetinde bulunulmadığından suni olarak yaratılmış bir geçim sıkıntısının içine girmiş, statüsü elinden alınarak aşağılanmış bir insan olarak hakkımı emeği geçenlere helal etmiyorum. Ve ALLAH katında bu işi yapan, yaptıran ve taraf olan herkesten davacıyım. Biliyorum ki ALLAH ahrette hiç kimseye zerre miktarınca zulmetmeyecek ve her kim ne yapmışsa karşılığını görecektir. Ama ben Rabbime yapanın yaptığının yanına kar kalmayacağını bu dünyada da bana göstermesini dualarımda istiyorum. İstiyorum ki içimde ALLAH ve O(cc)' nun adaleti ile ilgili içimde herhangi bir şüphe kırıntısı kalmasın. Bugün yapılanların benzerini yapanlar zalimlikle, hainlikle itham edilmekte, zulme uğrayanların mağduriyeti giderilmektedir. Ne kadar güzel değil mi. Ama diğer bir taraftan yeni mağdurlar yaratılmakta, yani zulümler icra edilmektedir. Elbet bir gün bunun hesabını soranlar da olacaktır. Hangi dine mensup olursa olsun, nasıl yaşarsa yaşasın hiç kimsenin bir başkasına zulm etmeye hakkı yoktur.
“Allâhü Teâlâ buyurdu ki: Ey kullarım! Muhakkak ben zulmü kendime haram kıldım ve onu aranızda da haram kıldım. Öyleyse birbirinize zulmetmeyin.”(Hadîs-i Kutsî,Sahîh-i Müslim)
ALLAH “Öyleyse birbirinize zulmetmeyin.” Diye buyururken bize zulmü reva görenler acaba yaptıkları iş hakkında vicdanen rahatlar mı?
Sevgili Peygamberimiz Hazreti Muhammed Mustafa (S.A.V.) bizi kardeş ilan etti. Ey Allah'ın kulları, birbirinize sırt çevirmeyin, birbirinizi terk etmeyin, birbirinize zulmetmeyin, birbirinize haksızlık yapmayın, kardeş olun, kardeş olun diyor. Bizde bu kardeşliğimizi O'nun o güzel tavsiyelerini, emirlerini yerine getirerek yaşamamız gerekirken, yaşadıklarımıza bakın. Güya bunu bize yapanlar bizim kardeşimiz olacak.
“İyilik eskimez(ve zâyi olmaz).Günah unutulmaz. Deyyân olan (her şeyin karşılığını veren ) Hz Allâh ölmez(ebedîdir). (öyleyse) Dilediğini yap; yaptığın gibi karşılığını bulursun.” diyor Beyhakî.
Ben de diyorum ki siz değerli büyüklerim dilediğinizi yapın. Nasıl olsa yaptığınız gibi karşılığını bulacaksınız. Ben elimden aldığınız hakkımı iade etmediğiniz sürece sizlere helal etmiyorum. ALLAH katında sizlerden davacıyım. ALLAH bana yeter gerisini siz düşünün.

HAYDEN
11 Temmuz 2012 22:56

Sayın Araştırmacı Arkadaşlarım,
Dernek kurulum faaliyetlerinde hızlı davranmalıyız. Geçen zaman aleyhimize işlemekte.

Bizler Güzel Ülkemin beyin gücü ve A takımıyız. Farklı kurum, farklı meslek, farklı eğitim donanımlarına sahibiz.İlk amacımız " onurumuzu kurtarmak " olmalı. Kurumlarda Araştırmacının adı da yok anlamı da yok, varsın onlar araştırsınlar. Bizler istersek değil Meclisi, Ülkeyi ayağa kaldırabiliriz.
Dernek ve İllerde Şube Temsilcileri olarak yerel ve ulusal gazete,dergi ve TV' leri iyi kullanmalıyız.KHK' ler gündemde iken yeterince konu var zaten.
Halkımıza maddi ve manevi mağduriyetlerimizi anlatalım... Halkımıza 5 yıldızlı otellerde çok ve bir çok eğitimler aldığımızı , bir çok birikim - tecrübe, liyakat ve ehliyete sahip olmamıza rağmen, insan kaynaklarına harcanan bunca değer yok sayılarak, Ülkemiz kaynaklarının kötü kullanıldığı, atamalarda hiç bir liyakat ve değerlendirmenin dikkate alınmayarak, yükselme sınavları olmaksızın, kalitenin düşürülmeye çalışıldığı, maddi ve manevi kul hakkı taşımakta oldukları ve gelecek neslin ümitlerinin çalındığı ...gibi bir çok meseleyi Ülkenin sosyal konularında da zaman zaman mesleki branjlarımıza göre söz sahibi olarak halkımıza anlatmalıyız.
Yani Dernek olarak hem sosyal sorumluluklara imza atacağız hem de uğradığımız haksızlıkları her platformda ifade edeceğiz.Çünkü bizler kabul etseler de etmeselerde Ülkenin yetiştirmiş olduğu beyin takımıyız.. Ben kendi adıma yüksek lisanslı bir yöneticiyim ve İfade ettiğim konuları çevremdeki insanlar 6 ay veya 1 yıl sonra anlayabiliyor veya hak verebiliyor. Bu yüzden bizler; kimimiz onca yılların getirdiği deneyimler ile kimimiz imtihanlarla Ülke çapında seçilen insanlar olarak hepimiz ayrı ayrı önemli değerlere sahibiz arkadaşlar. Bizi bu hale getirenleri utandıralım HAYDEN !

Mağdur
12 Temmuz 2012 08:58

Dernek kuruimasının faydalı olacağına inanıyor ve canı gönülden destekliyorum.Hakkımızda inşallah haırlı olur.Bizler taşra çalışanı olarak elimizden gelen yardım ve fedakarlığı gösteririz.ALLAH yardımcınız olsun.Selamlar...

Adsız
12 Temmuz 2012 09:06

Sayın Adsız,
11/07/2012 tarihinde 15.17 de mesaj gönderen değerli araştırmacı arkadaşın dikkatine!
Yorumun içinde yer alan “Allâhü Teâlâ buyurdu ki: Ey kullarım! Muhakkak ben zulmü kendime haram kıldım ve onu aranızda da haram kıldım. Öyleyse birbirinize zulmetmeyin.”(Hadîs-i Kutsî,Sahîh-i Müslim)
Bu bölümünün sonunda hadisi kutsi demişsin.Ancak Allah buyurdu ise o ayet olmalıdır.Yanlış anladıysam hoş görün doğru anladıysam lütfen düzeltiniz.

12 Temmuz 2012 09:37

Derneksiz olmaz.. Bunu faaliyete geçirecek tüm arkadaşlara sonsuz teşekkür ediyoruz. Bu aşamada tabiiki biz taşrada olan arkadaşların üzerine düşen ne varsa yapmaya da hazırız. Herkes sizden gelecek hayırlı haberi bekliyor. Zannetmeyin ki millet sessiz, sadece doğru yerde ve zamanda sesini duyuracak bir yer arıyor. Umarım o yer de bu yerdir.. Derneğimizdir. Sayıları 5-6 kişiyi bulan bir grubun nasıl olur da bir derneği olmaz..

Adsız
15 Temmuz 2012 12:13

Anayasa Mahkemesi 18 Temmuz 2011 çarşamba günü 650 sayılı Adalet Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulü Hakkında Kanun ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Hükmünde Kararname’nin ve 664 sayılı “Atatürk Kültür, Dil ve Tarih Yüksek Kurumu Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname’nin 663 sayılı benzenze konu görüşülecek yani kadroların iptal edilerek ARAŞTIRMACI yapılması ile ilgili benzer konu görüşülecek biz sağlık bakanlığında çalışan personell için örnek olacak bir karar olacak

Yorum Gönder