24 Nisan 2012 Salı

Eski Şube Müdürüydüm, ''Araştırmacı'' Yaptılar


Eski Şube Müdürüydüm, ''Araştırmacı'' Yaptılar başlığı ile bianet.org sitesinde yayınlanan bir haberi sizlerle paylaşıyoruz.
"25 yıllık devlet memuruyum. (X) Bakanlığında 12 yıldır orta düzey idareci statüsünde 'Şube Müdürü' olarak görev yaptım.
6223 sayılı "Kamu Hizmetlerinin Düzenli, Etkin ve Verimli Bir Şekilde Yürütülmesini Sağlamak Üzere Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Teşkilat, Görev Ve Yetkileri ile Kamu Görevlilerine İlişkin Konularda Yetki Kanunu"na dayanılarak çıkarılan ve 3 Haziran.2011 tarihli Resmi Gazete (RG)'de yayımlanan ve aynı tarihte yürürlüğe giren (X) sayılı Kanun Hükmünde Kararname (KHK) ile 'Araştırmacı' yapıldım.
Eski 'şube müdürü', yeni 'araştırmacı'yım
Hakkımda hiçbir işlem yapılmaksızın kadrom iptal edildi ve yeni ihdas edilen 'araştırmacı' kadrosuna atandım.
Oysa... Şube Müdürlüğü "Genel İdari Hizmetleri" sınıfında yer alır. Bakanlık merkez teşkilatı ve bağlı kuruluşların hiyerarşik kademelerinden biridir. Kamu yönetimi ilkelerine göre orta düzey idareci statüsündedir. Ya araştırmacı?"
Devamını okumak için tıklayınız 

2 comments

Adsız
24 Nisan 2012 16:23

ilk araştırmanız ama halen Tarım Bakanlığında magdur yok diyorsunuz biz bakanlıktaki eski müdürler acaba keyfimizdenmi mahkeme mahkeme geziyoruz.

@Adsız
sanırım bir yanlış anlaşılma var tarım bakanlığında mağdur yok demiyoruz.
taşra teşkilatı ve mülga tarım reformu genel müdürlüğü araştırmacı yapıldı. merkez ise şahsa bağlı kadroya çevrildi. baştan beri söylenen bu sevgili adsız arkadaşımız

Yorum Gönder