23 Ekim 2012 Salı

Bayramınız Kutlu Olsun


Bir buruk bayramı daha idrak edecek olan Araştırmacılar için bayram ne kadar bayram olur bilemiyoruz. Ama her şeye rağmen bu bayramda da içiniz kan ağlasa da, çocuğunuzun rızkınıza göz konmuş olsa da, Çocuklarınızdan ve  büyüklerinizden gülümsemenizi esirgemeyin.

Not: 10 Kasımda Samsundan Ankara'ya yürüyüş düzenleneceğine dair yorumlar yapılmaktadır. Yürüyüşe öncülük eden ve  düzenleyen arkadaşlar mail ile gönderirse konuyu tüm arkadaşlara sayfalarımızdan iletmeyi bir borç biliriz.

16 comments

KHK MAĞDURU ARAŞTIRMACI
23 Ekim 2012 11:19

Sayın araştırmacı arkadaşlar,Bende tüm rakadaşların Bayramını tebrik ediyorum.Samsun'dan başlatılacak olan yürüyüş için buluşma yeri ,zamanı,taşınacak pankart,iletişim bilgileri blog yöneticisi aracılığı ile belirtilirse Samsun'a yakın illerdeki arkadaşlar olarak katılma imkanımız olur diye düşünüyorum.Hayırlı Bayramlar...

Mücadeleci Araştırmacı
23 Ekim 2012 12:27

Arkadaşlar yürüyüş ne zaman nerede saat kaçta tam net bilgi verir misinizzzzzzzzzzz lütfen. Katılmayı canı gönülden istiyoruz. Lütfen katılma şansını kimse kaçırmasın Hepinizle görüşmek üzere Bayramınız mubarek olsun.

Adsız
23 Ekim 2012 15:34

Samsun yürüyüşünü düzenleyecek arkadaşlara ; Samsun iline uzak olduğum için katılamayacağım ancak sizlerden bir ricam var.Bu hareketin Araştırmacıların yararıma olması ve ölü doğmaması için Bu yürüyüş te kesinlikle siyası mesajlar verilmemeli ,
Taşınacak pankartlarda siyasi içerikli mesajlar yerine aynen yaş kararları ile Araşrırmacı yapılan Arakadaşlar gibi Araştırmacının emsal kadrosunun belirlenmesi ve Maaş hesabının buna göre düzenlenmesi istenmeli, Araştırmacılar tebliğinde belirtildiği gibi ne iş olsa yapar değil yapılacak işler Bir zamanlar yönetici olan bu insanların onurunu ve itibarını zedelemeyen işler olmalıdır. şimdilik aklıma gelen bunlar Özelleştirmeden gelen Araştırmcılar unutulmamalıdır. "Memurlar nette yayınlanan Kamuda Araştırmacı olmak " konulu haber den yararlanılabilinir kanaatindeyim

Adsız
24 Ekim 2012 14:16

arkadaşlar ben batmandan katılıyorum uzak yakın demeden otobüslerle samsunda toplanıp ankaraya yürümek için birleşelim bu şekilde en etkili şekilde sesimizi duyurmuş oluruz.

Karadenizliyim
25 Ekim 2012 22:36

Tüm Araştırmacı Arkadaşlarımın Mubarek Kurban Bayramını ve Cumhuriyet Bayramını kutluyorum.

10 Kasım*Samsun*Başkent birbirine çok yakışan üçlü düşünenleri tebrik ediyorum.Siyaset karıştırmıyoruz, siyasetle hiç bir zaman ilgim olmadı ama....taşabilirim....

Adsız
27 Ekim 2012 11:52

Arkadaşlar gönülden destek 09:00 da buluşmak üzere. Benim taşımak istediğim pankart ADALET İÇİN ARAŞTIRMACI MAAŞI ESKİ GÖREV MAAŞINDAN HESAPLANMALI

Sonuna Kadar Mücadele
30 Ekim 2012 08:30

Sayın arkadaşlar tekrar herkesin bayramını tebrik ediyorum.Taşıyacağımız pankart bence şöyle olmalı.VATANA İHANET ETMEDİK,DİSİPLİN SUÇU İŞLEMEDİK,ÜNVAN VE ÖZLÜK HAKLAR İADE olmalı diye düşünüyorum.

Adsız
30 Ekim 2012 08:40

Sen yeni araştırmacısın galiba. Ünvanı geç arkadaş, özlük haklarımızı bir kurtaralım.

Adsız
31 Ekim 2012 08:38

Sn. Admin. Mesajım niye silindi anlamadım. Arkadaş "ÜNVAN VE ÖZLÜK HAKLAR İADE " yazmış. gönül ister ama ünvan defteri çoktan kapandı. Özlük haklarımızı versinler yeter. Her ay yaklaşık 1 000 TL zarardayız. Ünvanları kendilerinin olsun.

Adsız
31 Ekim 2012 15:10

Hastane müdürleri sesiniz soluğunuz çıkmıyor.Kaçınızla sözleşme imzaladılar ses verin.

Adsız
1 Kasım 2012 08:59

Hastane müdürleri sesiniz soluğunuz çıkmıyor.Kaçınızla sözleşme imzaladılar ses verin.

Arkadaş ben anlamadım. Biraz daha açarmısın? ne sözleşmesi?
Bu arada admin bir daha mesajlarımı silersen bende senin web sayfanı sık kullanılanlardan sileceğim. Ne dedim de siliyorsun. hemde iki kere. Kardeşim öncelik özlük haklarımız. Ünvan sonraki mesele dedik. Çok mu zoruna gitti.

5 Kasım 2012 08:54

Sayın Madurmudur arkadaşlar. Dernek kurmadan, yürüyüş veya eylem için izin alınamadığından, daha önceki Ankara'ya yürüyüş önerimi geri çekiyorum.
Bunun yerine aynı yerde ve saatte kırmızı karanfillerle buluşmayı öneriyorum. Kanun dışı hareketler, bizleri haklı iken haksız duruma düşürebilir.
Selamlar..

Adsız
7 Kasım 2012 09:07

Bayram kutlamaya devam arkadaşlar İmamlar, Menurlar,Hemşireler,Teknisyenler müdür yapıldı kuruma yıllarını veren müdür müdüryardımcıları araştırmacı yapılarak bankamatik memuru yapıldı bu kıyıma seyrediyoruz.Daha neyi bekliyoruz.

Arif Ümit Uztürk
7 Kasım 2012 15:35

Sanki herkes pes etmiş üzerimize ölü toprağı serpilmiş gibi.

A.D
7 Kasım 2012 20:59

Dün itibarıyla araştırmacı oldum hastanemizden iki kadrolu arkadaşımla beraber..artık ne yapılacak işim ne de oturacak sandalyem var..

Adsız
9 Kasım 2012 15:28

Merhaba madurmudur arkadaşlar. Anlaşılan o ki yarın gelen olmayacak. Hayırlısı inşaallah. İşimiz KADER e kaldı.

Yorum Gönder